بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

سید طاووس (ره) از علمای کم نظیر شیعه ، می گوید :

شبی در سامرا وارد سرداب امام زمان (عج) شدم.

صدای ملکوتی امام را در حال مناجات با خالق یکتا

شنیدم که می فرمودند : پروردگارا ، شیعیان ما

از ما هستند. از زیادی گل ما خلق شده اند

و به آب ولایت ما عجین گشته اند.

خدایا آن ها را بیامرز و گناهشان را عفو فرما.

پروردگارا آنها را روز قیامت در  مقابل دشمنان

ما مواخذه نفرما. چنانچه میزان گناهشان

بیشتر و ثوابشان کم است

از اعمال من بردار و به ثواب آنها بیفزای.

خواهر و برادر گرامی

در جایی که امام ما اینگونه در حق ما دعا می کند ،

ما برای فرج ایشان چه کاری انجام داده ایم ؟

آیا ما برای ظهور آن حضرت دعا می کنیم ؟

آیا خواسته ایم غربت مولایمان خاتمه یابد؟

بیاییم حداقل همانطور که در گرفتاری ها

و سختی های خودمان به درگاه خداوند

التماس می کنیم ، نذری می دهیم ،

ختم قرآن و صلوات می گیریم ،

فرج ولی نعمتمان را نیز همانگونه

از خداوند متعال درخواست نماییم



نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت14:56---5 بهمن 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع : مطالب جالب , ,